5 octombrie 2009

Catre Tv. AXA Transilvania

-->
Am nimerit reportajul ”Laky”; am prins si ”bocitoarele” din Sapanta...
Sunt impresionata! Si de voi!
Am asteptat noua grila si... strategie! Interesant(e)...
Am descoperit si imnul! Ma uimiti. Si cu stirile (: am aflat de exemplu - de oile dace!).
Cu Adi RUSU - rezonez... pana-i liber!!!
Poate faceti ceva cu link-ul www.eternulmaramures.ro/Şocant: “Insula” românilor - sa vedem si noi ce-si-cum cu ”tiganii albi”...
Acum am inteles de ce tiganii trebuie sa fie rromi: pt ca tigani devin cei osanditi de neamul lor la saracie...
Dar daca gandesc si mai profund - ma cutremur: radacina lingvistica oare osandeste si ea? Sigur... - dar cine doreste asta si, cine da satisfactie? Stiti cumva... din cauza cui putem deveni... interlopi???
Sigur, mai aveti si pe cine si ce "rafina" si imbunatati... O veti face!
Cu bine!!!
Felicitari si salutari – Dl. ILEA!

Niciun comentariu: