9 decembrie 2010

3. M-am intors din Bucuresti. Introspectiile (observații asupra fenomenelor propriei conștiințe) urmeaza: imi trebuie timp sa justific si sa comprim toata dezamagirea. Extazul dureaza pana se dezmeticesc „initiatii”...

Pana una-alta postez adresele altor doua competitoare si, daca aveti rabdare sa le parcurgeti,
apreciati singuri care se circumscrie tematicii „anului european pentru combaterea saraciei si excluziunii sociale”:
http://www.mediafax.ro/social/copiii-victimele-nevazute-ale-crizei-economice-video-7699635
http://www.121.ro/articole/art8168-inger-pentru-suflete.html
Articolul meu aici:
http://www.scribd.com/doc/39901493/Manifest-%E2%80%93-adjectiv-primele-7614-semne-care-m%C4%83-dor-JURNALismE-de-pe-mai-multe-a-fronturi%E2%80%A6
Un indiciu de alta reflectie: 
in continuare tratarea cauzelor (a oricaror cauze: de boala, de nevoi speciale, de saracie, de excluziune sociala, de criza, de societate româneasca bolnava, de lipsa de comunicare etc.) este ignorata cu buna stiinta si strategie;
am aflat ca „30 de secunde sunt suficiente pentru a-ti privi semenii” si a constata 
un handicap, un neajuns, o etnie deficitara, alta complexata -
si in continuare a-i identifica pe fiecare dintre acestia la un „numar curent” intr-o statistica de defavorizati / discriminati pozitiv.
Despre combatere (care genereaza sintagma anului european) - nici un cuvânt; am subînteles eventual combaterea celor normali - ca sa existe subiecti, perspectiva si buget pentru asistenta sociala.
Dar va mai spun si maine una-alta... Oricum - aceasta experienta ma îndârjeste si mai mult: nu m-am inselat in ceea ce-am gandit si scris - niciodata, si derivatele cu perspectiva mi s-au probat toate pe rand... Asta-i problema - ca pot demonstra!

Niciun comentariu: