28 iulie 2009

SOLUTII sub ”licență” Spiru HARET - pentru iesirea din Criza


Măsurile (nici una ulcică, ulcior sau ocalele lui Cuza! Nici capra vecinului - care dac-o are, e ”privatizată”) - cu care as re-face Istoria:

1: consilierii locali - neremunerati; să ajungă în consilii doar cetațenii cu veleităti obștești, cărora sa le ajungă cinstea de a reprezenta și pune țara la cale...

2: sindicatele la bugetari - dezactivate; să nu-și mai pună Statul condiții sieși ( - ce absurditate, ce antiteza, ce paradox... !!!).

3: în toate școlile - cursuri în două serii. Așa am crescut și noi... - și suntem toți absolvenți de facultăți! Unde mai pui și că sunt atâtea privatizate / private, etc?!
Daca ruralul reprezintă 70% (din suprafața ”utilă” sau ca populație?) - gânditi-vă că iarna, până la prânz se încălzesc doar sobele într-un fel sau altul... și-apoi se pleacă acasă.

4: ori pensie ori salar... - de la Stat.

5: salariile / pensiile de lux - luxate...

Nu mă suspectați de ”dictatură” căci un elev de clasa a VIII-a, a actualizat-o și a definit-o astfel: ”unul care scrie si altul care dictează - se numește dictator”. Deci... - eu v-aș scoate din letargie că tare mi-e că vor trece și ăștia 20 de ani ai lui MARCO Bela cum au trecut și cei ai lui Silviu BRUCAN - degeaba. Și ne vom trezi prin țări străine, care-pe-unde am fost ”proiectați” cu anticipație, și nici nu vom ști, instantaneu - unde-am nimerit... după demontarea d-lui MARCO (vezi articolul in cotidianul Ziua) în regiuni, provincii, principate, colonii arondate, etc...

OOOOOOOooooooo, eu am găsit deja 3 cauze, am plusat cu cele 2 - comunicate (doar!) de primul-ministru; deduceti: solutiile deriva din cauze totuși!

Dl. Dinu PATRICIU asteaptă 10 astfel de idei?!
Dvs. câte aveti?
Haideti sa-i scoatem din Criză - să-si vadă de campanie...

Inca 2 + 1:
6: participarea în cotă-parte a Statului la ”capitonarea/antifonarea” blocurilor în vederea reducerii costurilor facturilor la gaz și oricare energie - nu vi se pare discriminatorie??? Si cam... "capital-ista"!
Doooooomnilor, conform raportului rural/urban, Dvs. mizati pe principiul lui Abraham LINCOLN: ”dacă toți sunt contra și unul - pro, câștigă pro” (citat aproximativ)???

7: 1/2 Parlament.

8*: etnia nu este partid! Și nici politică. Sau daca poate fi - să intram toti românii în PRM: poate fi și acesta un orizont cu ușă, ultimul - înainte de Apoi... să ne răfuim ne-democratic, ne-liberal, ne-social, ne-, ne-, ne-, ne- în ROMÂNIA Turnului Babel. ”Conform recensământului din 2002, 10,5% din populaţia României are altă etnie decât cea română... În prezent, 18 minorităţi au câte un deputat din oficiu, iar partidul maghiarilor UDMR are 27 de mandate de deputat (7.83%) şi 12 mandate de senator (8.57%).” (sursa WIKIPEDIA)

Noi vă vedem la televizor. Dvs. nu vă vedeți???

Nici pe noi? Hm... Ceva nu funcționează... Frecvențele, rezonanța...

Vă ofer o gumă de mestecat, livrată de un copil de 10 ani, antrenat într-un joc pe computer: ”am adunat toți suspecții dar nu reușesc să prind fantoma”. Chiar: Criza aceasta-i Fantoma. Cine-s Suspecții? Eu am identificat 7+1, înșirați mai sus... și nu m-am concentrat prea mult.
Știți de unde vă (par)vin aceste soluții / măsuri anti-Criză?
De la 153.014 Km.
Sau de la mila 92.114,68.
De la 50.188.592.000 picioare...
Noduri multe: 82.620,9503 - până la Km.0...
Si semne - câte? Apropo: aveți mentori? Pe cine?? Invocați-i! Că doar nu (ne) pregătiți să ieșim din Istorie, fără să știm...



Cea dintâiu datorie a şcoalei,
care trece înaintea oricărei alteia este de a forma buni cetățeni și cea dintâiu condiție penru a fi cineva bun cetățean este de a-și iubi țara fără rezervă, de a avea încredere într'însa și în viitorul ei.
Toată activitatea şi toată îngrijirea celor însărcinaţi acolo trebue să tindă.”
Circulara din aprilie 1897, adresată conducătorilor de şcoli
si medalion foto - postate pe http://www.spiruharet.ro/spiru-haret/

Niciun comentariu: